6 Ocak 2015 Salı

Bende bağlama çalabilir miyim ?

Bağlama çalmak istiyorum ! ama olmuyor neden ?

Şimdi değerli arkadaşlarım, hepiniz bağlama çalmak istiyorsunuz fakat olmuyor mu ? ,
Ben size söyleyeyim nedenini, çok sabırsızsınız hemen Arif Sağ hoca gibi şekeroğlan çalmak istiyorsunuz fakat daha doğru dürüst akort yapmayı bile bilmiyorsunuz. 
Her şeyin bir metodu var yolu yordamı var ben size şunu garanti edeyim hepiniz duygularınız bağlamaya yansıtabilecek kadar bağlama icracısı olabilirsiniz.
 Yanlış duymadınız ruh halinize duygularınıza göre açış yapabilir ve istediğiniz türküye ya da ezgiye girebilirsiniz. Evet burda ben genelde kısa sap bağlama ile alakalı bilgiler vermeye çalışacağım.
 Herhalde en temel problem benim aklıma gelen bağlama akort etme sorunu galiba onunla alakalıda, ap tunerin kullanımıyla alaklı bir dosya hazırlayıp ekleyeceğim. 
Bağlamanın tınısı tok ve düzgün gelirse sizin için çalışmak daha zevkli hale gelecektir. Ve 3-5 adet egzersiz paylaştıktan sonra (DOREMİ) olarak ezgi paylaşımına başlayacağım. Şimdiden bağlama çalmak isteyenleri tebrik ediyor başarılarının devamını diliyorum. Türkü ve bağlama önemlidir. Müzik insanı rahatlatır huzur verir ;)

1 yorum:

kenan dedi ki...

Haklisiniz, Zor değil fakat biz aceleciyz